Λειτούργησε η νέα υπηρεσία διαδικτυακής επικοινωνίας Live Chat στον αριθμό 1450, προσφέροντας στους πολίτες ένα ακόμη κανάλι άμεσης και αποτελεσματικής εξυπηρέτησης για ζητήματα που αφορούν την Υπηρεσία Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας (ΥΔΕΠ) του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας και τις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΥΚΑ) του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων.
Σε ανακοίνωσή του Υφυπουργείου αναφέρεται ότι «η υπηρεσία Live Chat, η οποία αναπτύχθηκε και λειτουργεί σε συνεργασία με το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, εξυπηρετεί ερωτήματα γενικής φύσεως που αφορούν τις διαδικασίες της ΥΔΕΠ και των ΥΚΑ, και παρέχει ενημέρωση σχετικά με την πρόοδο αιτημάτων και αιτήσεων που αφορούν τις Υπηρεσίες αυτές».
Η υπηρεσία παρέχεται σε ελληνικά και αγγλικά και είναι διαθέσιμη μέσω των επίσημων ιστοσελίδων του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων: https://www.gov.cy/mlsi και του Υφυπουργείου Κοινωνικής Πρόνοιας: https://www.gov.cy/dmsw
Όπως προστίθεται στην ανακοίνωση, με τη λειτουργία του Live Chat, οι πολίτες θα μπορούν να λαμβάνουν άμεσα ενημέρωση εύκολα, γρήγορα και με απόλυτη διαφάνεια, μειώνοντας την ταλαιπωρία και τους χρόνους αναμονής.
Λειτουργοί του κέντρου εξυπηρέτησης θα μπορούν σε ζωντανό χρόνο να παρέχουν εξατομικευμένες απαντήσεις για όλα τα σχετικά θέματα, με αποτέλεσμα την ουσιαστική ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας της εξυπηρέτησης προς τον πολίτη.
Επίσης, με το Live Chat, οι υπηρεσίες κάνουν πράξη τον στόχο για πιο σύγχρονη, προσιτή και αποτελεσματική επικοινωνία με τον πολίτη αξιοποιώντας τα χρήσιμα εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία.
Το κέντρο επικοινωνίας 1450 λειτουργεί από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, 08:00–17:00, ως ενιαίο σημείο ενημέρωσης για όλα τα θέματα που αφορούν τα επιδόματα και τις παροχές των δύο υπηρεσιών.
Live Chat στο 1450 για θέματα επιδομάτων πρόνοιας και κοινωνικών ασφαλίσεων - Όσα πρέπει να ξέρετε
Το Υφυπουργείο Κοινωνικής Πρόνοιας και το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, σε συνεργασία με το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, έχουν θέσει σε λειτουργία μια νέα υπηρεσία Live Chat στον αριθμό 1450. Η υπηρεσία αυτή στοχεύει στην άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών σε θέματα που αφορούν τα επιδόματα πρόνοιας και τις κοινωνικές ασφαλίσεις. Η προσθήκη του Live Chat αποτελεί μέρος της προσπάθειας για ψηφιακό μετασχηματισμό και βελτίωση της προσβασιμότητας στις δημόσιες υπηρεσίες. Η υπηρεσία Live Chat είναι διαθέσιμη μέσω των επίσημων ιστοσελίδων των δύο Υφυπουργείων και παρέχει ενημέρωση σχετικά με τις διαδικασίες, την πρόοδο αιτημάτων και αιτήσεων που αφορούν τις Υπηρεσίες Διαχείρισης Επιδομάτων Πρόνοιας (ΥΔΕΠ) και τις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΥΚΑ). Η λειτουργία της γίνεται σε ελληνική και αγγλική γλώσσα, διευκολύνοντας έτσι την επικοινωνία με ένα ευρύτερο φάσμα πολιτών. Η νέα αυτή δυνατότητα αναμένεται να μειώσει την ταλαιπωρία και τους χρόνους αναμονής για τους πολίτες που αναζητούν πληροφορίες ή βοήθεια. Λειτουργοί του κέντρου εξυπηρέτησης θα βρίσκονται σε ζωντανή επικοινωνία με τους πολίτες, παρέχοντας εξατομικευμένες απαντήσεις και λύσεις στα προβλήματά τους. Η άμεση ανταπόκριση και η δυνατότητα επίλυσης αποριών σε πραγματικό χρόνο αναμένεται να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα της εξυπηρέτησης. Η υπηρεσία Live Chat λειτουργεί καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή, μεταξύ 08:00 και 17:00. Με την προσθήκη του Live Chat, οι υπηρεσίες επιβεβαιώνουν τη δέσμευσή τους για μια πιο σύγχρονη, προσιτή και αποτελεσματική επικοινωνία με τον πολίτη, αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία. Η νέα υπηρεσία συμπληρώνει τα ήδη υπάρχοντα κανάλια επικοινωνίας, όπως το τηλέφωνο και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προσφέροντας μια επιπλέον επιλογή για την εξυπηρέτηση των πολιτών.
Similar Articles
You Might Also Like
Ο Δήμος Στροβόλου στην ψηφιακή εποχή: Καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών μέσω της νέας εφαρμογής «Novoville» – Πότε ξεκινά και πώς θα λειτουργεί
Nov 21
Βελτίωση της καθημερινότητας μέσω νέας εφαρμογής, υπόσχεται ο Δήμος Στροβόλου
Nov 21
Στήνεται Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης για ψηφιακές υπηρεσίες – 564.847 ταυτοποιημένα προφίλ στο CY Login
Nov 22
Live Chat στο 1450 για θέματα επιδομάτων πρόνοιας και κοινωνικών ασφαλίσεων
Dec 5
Σε λειτουργία νέο διαδικτυακό Live Chat - Παρέχει ενημέρωση για ΥΔΕΠ και YKA
Dec 5