Η Emirates «απογείωσε» φέτος τον χριστουγεννιάτικο χαιρετισμό της, παρουσιάζοντας το Airbus A380 ως το Sleigh380, με λαμπερή κόκκινη μύτη εμπνευσμένη από τον Ρούντολφ και αποστολή… παγκόσμιας παράδοσης δώρων.
Ψηφιακή τέχνη, όχι ΑΙ
Η αεροπορική εταιρεία ξεκαθάρισε από την αρχή ότι το βίντεο δεν είναι προϊόν τεχνητής νοημοσύνης, αλλά χειροποίητη ψηφιακή δημιουργία σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη @100.pixels, μακροχρόνιο συνεργάτη της Emirates και δημιουργό προηγούμενων viral A380 reels.
Introducing the Sleigh380. Santa's going long-haul this year!
— Emirates (@emirates) December 23, 2025
Merry Christmas from Emirates. 🎅🎄🎁 pic.twitter.com/RqsHdcqAQC
Χριστούγεννα στα 40.000 πόδια
Για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα, η Emirates λάνσαρε χριστουγεννιάτικο reel – αυτή τη φορά με τον τηλεοπτικό παρουσιαστή Andi Peters, που προώθησε τα γιορτινά gourmet μενού της εταιρείας για τον Δεκέμβριο.
Γιορτινή εμπειρία και ρεκόρ επιβατών
Καθ’ όλη τη διάρκεια του Δεκεμβρίου, οι επιβάτες της Emirates απολαμβάνουν θεματικά ροφήματα, επιδόρπια, συλλεκτικά δώρα και ειδικά διαμορφωμένα lounges. Στην πιο πολυσύχναστη ταξιδιωτική περίοδο, η εταιρεία αναμένει να διαχειριστεί 2,3 εκατ. αναχωρήσεις και 2,5 εκατ. αφίξεις, εξυπηρετώντας συνολικά εκατομμύρια ταξιδιώτες.
Γιορτινά πιάτα στον ουρανό
Το χριστουγεννιάτικο μενού περιλαμβάνει «ουρανο-εκδοχές» κλασικών πιάτων: ψητή γαλοπούλα με γέμιση κάστανου, αρνίσιο κότσι με επικάλυψη μυρωδικών, truffle πατάτες, πάπια confit και γλυκά όπως fruitcake, festive μους και φράουλες με κρέμα για τους επιβάτες της First Class.
Μήνυμα με χιούμορ
Το κόκκινο A380 με τη μύτη-σήμα κατατεθέν έγινε σύμβολο της καμπάνιας, αποδεικνύοντας ότι ακόμη και σε μια τεχνοκρατική βιομηχανία όπως οι αερομεταφορές, υπάρχει χώρος για νοσταλγία και χιούμορ – ειδικά τα Χριστούγεννα.
Τι είναι το Airbus «Ρούντολφ» της Emirates που έγινε viral (BINTEO)
Η αεροπορική εταιρεία Emirates εντυπωσίασε με την χριστουγεννιάτικη καμπάνια της, παρουσιάζοντας ένα Airbus A380 διακοσμημένο ως έλκηθρο, με την ονομασία Sleigh380 και μια λαμπερή κόκκινη μύτη εμπνευσμένη από τον Ρούντολφ. Σκοπός της καμπάνιας είναι η παγκόσμια παράδοση δώρων, προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού και δημιουργώντας μια γιορτινή ατμόσφαιρα. Η Emirates τόνισε ότι το εντυπωσιακό βίντεο δεν δημιουργήθηκε με χρήση τεχνητής νοημοσύνης, αλλά είναι αποτέλεσμα χειροποίητης ψηφιακής τέχνης, σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη @100.pixels, ο οποίος έχει ξανασυνεργαστεί με την εταιρεία σε παρόμοιες δημιουργίες. Η αεροπορική εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά στη δημιουργία μιας γιορτινής εμπειρίας για τους επιβάτες της, προσφέροντας θεματικά ροφήματα, επιδόρπια, συλλεκτικά δώρα και ειδικά διαμορφωμένα lounges καθ’ όλη τη διάρκεια του Δεκεμβρίου. Παράλληλα, η Emirates αναμένει να διαχειριστεί 2,3 εκατομμύρια αναχωρήσεις και 2,5 εκατομμύρια αφίξεις, εξυπηρετώντας έτσι εκατομμύρια ταξιδιώτες κατά την πιο πολυσύχναστη ταξιδιωτική περίοδο του έτους. Η εταιρεία έχει προσαρμόσει τις υπηρεσίες της για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες των ταξιδιωτών και να προσφέρει μια άνετη και ευχάριστη εμπειρία. Το χριστουγεννιάτικο μενού της Emirates περιλαμβάνει γιορτινές εκδοχές κλασικών πιάτων, όπως ψητή γαλοπούλα με γέμιση κάστανου, αρνίσιο κότσι με μυρωδικά, truffle πατάτες και πάπια confit. Για τους επιβάτες της First Class, προσφέρονται επίσης γλυκές απολαύσεις, όπως fruitcake, festive μους και φράουλες με κρέμα. Η εταιρεία επιδιώκει να προσφέρει μια γαστρονομική εμπειρία υψηλού επιπέδου, που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των ταξιδιωτών. Η καμπάνια της Emirates συνδυάζει την τεχνολογία με τη νοσταλγία και το χιούμορ, αποδεικνύοντας ότι ακόμη και σε μια τεχνοκρατική βιομηχανία όπως οι αερομεταφορές, υπάρχει χώρος για δημιουργικότητα και διασκέδαση. Το κόκκινο A380 με τη μύτη-σήμα κατατεθέν έχει γίνει σύμβολο της καμπάνιας, προσελκύοντας την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και του κοινού. Η εταιρεία επιδιώκει να ενισχύσει την εικόνα της ως μια καινοτόμα και φιλική προς τον πελάτη αεροπορική εταιρεία.
You Might Also Like
Η Lidl Κύπρου φέρνει τα πιο «Μαγευστικά» Χριστούγεννα στο κέντρο της Λευκωσίας
Dec 17
Η Louis Hotels υποδέχθηκε τα Χριστούγεννα με ένα μοναδικό Christmas Breakfast
Dec 18
Χριστουγεννιάτικο Media Brunch στη Lidl Food Academy
Dec 22
Η Lexus Cycling Dream Team παρέδωσε €25.000 στο Καραϊσκάκειο Ίδρυμα
Dec 23