Sigma Live

Τι είναι το Airbus «Ρούντολφ» της Emirates που έγινε viral (BINTEO)

Published December 24, 2025, 07:16
Τι είναι το Airbus «Ρούντολφ» της Emirates που έγινε viral (BINTEO)

Η αεροπορική εταιρεία Emirates εντυπωσίασε με την χριστουγεννιάτικη καμπάνια της, παρουσιάζοντας ένα Airbus A380 διακοσμημένο ως έλκηθρο, με την ονομασία Sleigh380 και μια λαμπερή κόκκινη μύτη εμπνευσμένη από τον Ρούντολφ. Σκοπός της καμπάνιας είναι η παγκόσμια παράδοση δώρων, προσελκύοντας το ενδιαφέρον του κοινού και δημιουργώντας μια γιορτινή ατμόσφαιρα. Η Emirates τόνισε ότι το εντυπωσιακό βίντεο δεν δημιουργήθηκε με χρήση τεχνητής νοημοσύνης, αλλά είναι αποτέλεσμα χειροποίητης ψηφιακής τέχνης, σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη @100.pixels, ο οποίος έχει ξανασυνεργαστεί με την εταιρεία σε παρόμοιες δημιουργίες. Η αεροπορική εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά στη δημιουργία μιας γιορτινής εμπειρίας για τους επιβάτες της, προσφέροντας θεματικά ροφήματα, επιδόρπια, συλλεκτικά δώρα και ειδικά διαμορφωμένα lounges καθ’ όλη τη διάρκεια του Δεκεμβρίου. Παράλληλα, η Emirates αναμένει να διαχειριστεί 2,3 εκατομμύρια αναχωρήσεις και 2,5 εκατομμύρια αφίξεις, εξυπηρετώντας έτσι εκατομμύρια ταξιδιώτες κατά την πιο πολυσύχναστη ταξιδιωτική περίοδο του έτους. Η εταιρεία έχει προσαρμόσει τις υπηρεσίες της για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες των ταξιδιωτών και να προσφέρει μια άνετη και ευχάριστη εμπειρία. Το χριστουγεννιάτικο μενού της Emirates περιλαμβάνει γιορτινές εκδοχές κλασικών πιάτων, όπως ψητή γαλοπούλα με γέμιση κάστανου, αρνίσιο κότσι με μυρωδικά, truffle πατάτες και πάπια confit. Για τους επιβάτες της First Class, προσφέρονται επίσης γλυκές απολαύσεις, όπως fruitcake, festive μους και φράουλες με κρέμα. Η εταιρεία επιδιώκει να προσφέρει μια γαστρονομική εμπειρία υψηλού επιπέδου, που να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των ταξιδιωτών. Η καμπάνια της Emirates συνδυάζει την τεχνολογία με τη νοσταλγία και το χιούμορ, αποδεικνύοντας ότι ακόμη και σε μια τεχνοκρατική βιομηχανία όπως οι αερομεταφορές, υπάρχει χώρος για δημιουργικότητα και διασκέδαση. Το κόκκινο A380 με τη μύτη-σήμα κατατεθέν έχει γίνει σύμβολο της καμπάνιας, προσελκύοντας την προσοχή των μέσων ενημέρωσης και του κοινού. Η εταιρεία επιδιώκει να ενισχύσει την εικόνα της ως μια καινοτόμα και φιλική προς τον πελάτη αεροπορική εταιρεία.