Sigma Live

Σύνδεσμος Καταναλωτών: Απέτυχε σε μεγάλο βαθμό το e-kalathi στους στόχους του

Published December 2, 2025
Σύνδεσμος Καταναλωτών: Απέτυχε σε μεγάλο βαθμό το e-kalathi στους στόχους του

Ο Κυπριακός Σύνδεσμος Καταναλωτών (ΚΣΚ) εκφράζει έντονες επιφυλάξεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα του e-kalathi, δηλαδή της ηλεκτρονικής πλατφόρμας σύγκρισης τιμών σε σούπερ μάρκετ, μετά από σχεδόν έξι μήνες λειτουργίας. Ο Σύνδεσμος αναφέρει ότι το e-kalathi δεν κατάφερε να πετύχει τους στόχους του, που ήταν η βοήθεια στους καταναλωτές να βρίσκουν τις φθηνότερες τιμές και η ενθάρρυνση του ανταγωνισμού μεταξύ των σούπερ μάρκετ για τη μείωση των τιμών. Αντίθετα, ο ΚΣΚ παρατηρεί μια μείωση στο ποσοστό της διαφοράς κόστους μεταξύ των ακριβότερων και φθηνότερων σούπερ μάρκετ, η οποία οφείλεται κυρίως στην αύξηση των τιμών στα φθηνότερα καταστήματα και όχι στη μείωση των τιμών στα ακριβότερα. Επιπλέον, επισημαίνει ότι ο περιορισμένος αριθμός προϊόντων που περιλαμβάνονται στο e-kalathi περιορίζει τις επιλογές των καταναλωτών και ότι υπάρχουν διαφορές τιμών ακόμη και στα ίδια καταστήματα της ίδιας αλυσίδας.