Σκλαβενίτης: “Το ελληνικό νοικοκυριό δεν θα ξαναμαγειρέψει” – O όμιλος μετά την Κύπρο κοιτά προς Πολωνία
Ο όμιλος Σκλαβενίτη επεκτείνει τη στρατηγική του στον τομέα των τροφίμων, με επίκεντρο την παραγωγή και διάθεση έτοιμων γευμάτων, καθώς εκτιμάται ότι οι καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν και οι νεότερες γενιές δεν μαγειρεύουν πλέον τόσο συχνά. Η εταιρεία σχεδιάζει να ενισχύσει τη διάθεση μαγειρεμένου φαγητού στα καταστήματά της, να δημιουργήσει μια ξεχωριστή εμπορική ταυτότητα για τα έτοιμα γεύματα και να επεκτείνει τις εξαγωγές παραδοσιακών ελληνικών φαγητών στο εξωτερικό, ξεκινώντας από την Πολωνία, όπου κατασκευάζεται ένα μεγάλο Food Hall. Η στρατηγική αυτή βασίζεται σε τρεις άξονες: την ενίσχυση της λιανικής, την ανάπτυξη της βιομηχανίας έτοιμων γευμάτων και την παροχή υπηρεσιών εστίασης.
You Might Also Like
Η Eurobank επεκτείνεται από την Κύπρο στη Μέση Ανατολή
Nov 3
Eurobank: Το 30% του ενεργητικού προέρχεται από την Κύπρο
Nov 4
Έξαλλοι οι Γάλλοι με το πρώτο φυσικό κατάστημα Shein στο Παρίσι – Εγκαίνια με έντονη αστυνομική παρουσία
Nov 5
Το success story των ελληνικών τραπεζών περνάει από την Κύπρο
Nov 9
Η ελληνική στρατηγική για ταχύτερη μείωση του χρέους το 2026
Nov 12