Συνεχίζονται με αμείωτους ρυθμούς οι απάτες από επιτήδειους. Αυτή τη φορά, η Αστυνομία προειδοποιεί για νέες αναφορές που έχουν να κάνουν με τηλεφωνικές κλήσεις και μηνύματα που αποσκοπούν στην κλοπή χρημάτων από ανυποψίαστους πολίτες.
Όπως διαπιστώθηκε μέσα από νέες καταγγελίες που έγιναν στην Αστυνομία, οι δράστες επικοινωνούν τηλεφωνικώς με πολίτες, παριστάνοντας τους εαυτούς τους ως τραπεζικούς λειτουργούς, και ζητούν από τους πολίτες στοιχεία των τραπεζικών τους λογαριασμών, προφασιζόμενοι ότι οι τραπεζικοί τους λογαριασμοί είναι απενεργοποιημένοι και χρειάζεται να καταχωρήσουν τηλεφωνικώς τα στοιχεία τους, με σκοπό την δήθεν ενεργοποίηση τους ξανά.
Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, οι δράστες αποστέλλουν γραπτά μηνύματα σε πρόσωπα τα οποία έχουν αναρτημένα για πώληση διάφορα αντικείμενα σε πλατφόρμες του διαδικτύου, και αφού τους πείθουν ότι προτίθενται να αγοράσουν τα αντικείμενα τα οποία έχουν προς πώληση, τους αποστέλλουν διαδικτυακό σύνδεσμο με σκοπό να καταχωρήσουν τα τραπεζικά τους στοιχεία για δήθεν πληρωμή τους.
Όπως διαπιστώθηκε μέσα από τις αστυνομικές εξετάσεις, και οι δύο πιο πάνω περιπτώσεις, αφορούν απάτη.
Συστήνεται ιδιαίτερη προσοχή αφού τέτοιες τηλεφωνικές επικοινωνίες και ισχυρισμοί, είναι ψευδείς και αποσκοπούν στην εξαπάτηση και στην κλοπή χρηματικών ποσών.
Προσοχή! Επιτήδειοι παριστάνουν τους τραπεζικούς – Με αυτούς τους τρόπους προσπαθούν να ξεγελάσουν πολίτες
Η Αστυνομία Κύπρου προειδοποιεί το κοινό για απάτες που διαπράττονται από επιτήδειους οι οποίοι παριστάνουν τους τραπεζικούς υπαλλήλους. Οι δράστες επικοινωνούν τηλεφωνικά με πολίτες, προσποιούμενοι ότι είναι τραπεζικοί λειτουργοί, και ζητούν προσωπικά στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών, ισχυριζόμενοι ότι οι λογαριασμοί έχουν απενεργοποιηθεί και χρειάζονται επαναφορά. Σε άλλες περιπτώσεις, οι επιτήδειοι στέλνουν μηνύματα σε άτομα που πωλούν αντικείμενα στο διαδίκτυο, προσποιούμενοι τον ενδιαφερόμενο αγοραστή και ζητώντας τα τραπεζικά στοιχεία για δήθεν πληρωμή. Η Αστυνομία τονίζει ότι αυτές οι τακτικές είναι απάτη και καλεί το κοινό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό και να μην αποκαλύπτει προσωπικά στοιχεία σε άγνωστα άτομα. Συμβουλεύει τους πολίτες να μην ανταποκρίνονται σε ύποπτες κλήσεις ή μηνύματα και να επικοινωνούν απευθείας με την τράπεζά τους για να επιβεβαιώσουν την εγκυρότητα των αιτημάτων.
Similar Articles
You Might Also Like
Επιτήδειοι τάζουν κέρδη σε πολίτες με δήθεν διαδικτυακές επενδύσεις. Πώς δρουν
Nov 18
Η δημοσιοποίηση σταμάτησε το κύκλωμα αλλαγής υαλοκαθαριστήρων αυτοκινήτων
Nov 19
Νέα προειδοποίηση από την Αστυνομία για τηλεφωνική απάτη μέσω WhatsApp (εικόνα)
Nov 20
Αναστάτωση στα Περβόλια: Εκατοντάδες άτομα κλήθηκαν να πληρώσουν δημοτικές φορολογίες μέχρι €6.000 – Πατήθηκε λάθος κουμπί
Nov 26
Επιτήδειοι παριστάνουν τους τραπεζικούς και αποσπούν χρήματα. Πώς ξεγελούν τους πολίτες
Dec 4