Πληροφορίες από την SHEIN για πώληση παράνομων προϊόντων ζητά η Κομισιόν
Το άρθρο αναφέρει ότι η Eurolife παρουσίασε την υπηρεσία «Let’s Talk», μια νέα καινοτόμο υπηρεσία ψυχολογικής υποστήριξης για τα μέλη του προγράμματος Medica. Η υπηρεσία παρέχει άμεση, εύκολη και εμπιστευτική πρόσβαση σε αδειοδοτημένους επαγγελματίες ψυχολόγους μέσω πολλαπλών καναλιών (βιντεοκλήση, τηλεφωνική κλήση, SMS, πλατφόρμα) και προσφέρει εκπαιδευτικό περιεχόμενο για την ψυχική υγεία. Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη στρατηγική της Eurolife για μια ολιστική προσέγγιση της ασφάλισης, καλύπτοντας τόσο τη σωματική όσο και την ψυχική ευεξία των πελατών της. Η εταιρεία επιδιώκει να σπάσει τα ταμπού γύρω από την ψυχική υγεία και να προσφέρει ουσιαστική φροντίδα στους ασφαλισμένους της.
You Might Also Like
Έρευνα για πιθανές στρεβλώσεις στην αγορά καυσίμων και ενίσχυση ανταγωνισμού – Καυκαλιάς: Η ΕΠΑ να μην αναζητεί δικαιολογίες
Nov 14
ΕΠΑ: Σε εξέλιξη η κλαδική έρευνα στα καύσιμα με ενδεχόμενες ενδείξεις στρέβλωσης
Nov 14
Εγκρίθηκε έκθεση από Πρωτοβουλία Πολιτών για την πρόσβαση στην ασφαλή άμβλωση στην ΕΕ
Nov 16
ΕΕ: Δέσμη μέτρων για ενίσχυση των επικουρικών συντάξεων και επαρκές εισόδημα στα γηρατειά
Nov 20
Τρίτη προειδοποίηση της ΕΕ στη Shein – Υποψίες για παράνομα αγαθά και κινδύνους για ανηλίκου
Nov 26