Ο σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας, Ανδρέας Παπάς, αναφέρθηκε σε παρέμβαση του στο Πρωτοσέλιδο στη μάστιγα των τροχαίων δυστυχημάτων.
Αρχικά, επισήμανε ότι το πρόβλημα των αυξημένων θανάτων εξαιτίας οδικών συγκρούσεων είναι εξόχως πολιτικό ρίχνοντας την μπάλα ουσιαστικά προς το νομοθετικό σώμα για παρέμβαση.
Παράλληλα, σκιαγράφησε το προφίλ του μέσου Κύπριου οδηγού με βάση έρευνα που έγινε πριν χρόνια χαρακτηρίζοντας τον ανίδεο, ανήξερο και ξεροκέφαλο.
Υπενθύμισε ότι παρόλο που τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί οι ποινές για τις οδικές παραβάσεις, όπως για παράδειγμα η αύξηση της ποινής για τη μη χρήση ζώνης και τη χρήση κινητού, το πρόβλημα και τα αυξημένα περιστατικά παραβάσεων και συγκρούσεων εξαιτίας παραβιάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είναι πολύ αυξημένα.
Τόνισε, ότι το πρόβλημα δεν είναι ουσιαστικά το μέγεθος της ποινής αλλά η έλλειψη παιδείας που έχουν οι Κύπριοι οδηγοί όταν πάρουν στα χέρια τους το τιμόνι.
Όπως σωστά θέλησε να τονίσει ο κύριος Παπάς, η λίστα των τροχαίων είναι αρκετά μεγάλη για την φετινή χρόνια και ακόμα έχουμε μπροστά μας ολόκληρο τον μήνα Δεκέμβριο, όπου έρχονται γιορτές με αυτό να σημαίνει γλέντια χαρές και αρκετή κατανάλωση αλκοόλ.
Ο Σύμβουλος οδικής ασφάλειας, κύριος Ανδρέας Παπάς, κλείνοντας χαρακτηριστικά είπε ότι η παιδεία και η κουλτούρα περί οδικής ασφάλειας ξεκινά αρχικά από την οικογένεια και το σπίτι και έπειτα από το σχολείο, προτείνοντας σειρά μαθημάτων οδικής ασφάλειας προετοιμάζοντας τους νέους οδηγούς για τον δρόμο και την χρήση του αυτοκινήτου.
Διαβάστε επίσης: Πάφος: Υπέκυψε ο 70χρονος Χριστάκης που παρασύρθηκε από όχημα
Παπάς για θανατηφόρα: «Ανίδεος, ανήξερος και ξεροκέφαλος ο Κύπριος οδηγός»
Ο σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας, Ανδρέας Παπάς, χαρακτήρισε το πρόβλημα των τροχαίων δυστυχημάτων στην Κύπρο ως ένα ζήτημα εξόχως πολιτικό, υποδεικνύοντας την ανάγκη για νομοθετική παρέμβαση. Μιλώντας στο Πρωτοσέλιδο, ο κύριος Παπάς επισήμανε ότι παρά την αύξηση των ποινών για οδικές παραβάσεις, όπως η μη χρήση ζώνης και η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση, τα περιστατικά παραβάσεων και συγκρούσεων παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Ο κύριος Παπάς σκιαγράφησε το προφίλ του μέσου Κύπριου οδηγού, βασιζόμενος σε παλαιότερη έρευνα, χαρακτηρίζοντάς τον «ανίδεο, ανήξερο και ξεροκέφαλο». Τόνισε ότι η έλλειψη παιδείας και η αδιαφορία για τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας είναι τα κύρια αίτια των τροχαίων ατυχημάτων, και όχι τόσο το μέγεθος των ποινών. Παράλληλα, αναγνώρισε ότι η περίοδος των εορτών, με τα γλέντια και την αυξημένη κατανάλωση αλκοόλ, εντείνει τον κίνδυνο οδικών συγκρούσεων. Ο σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας υπογράμμισε τη σημασία της εκπαίδευσης και της καλλιέργειας μιας κουλτούρας οδικής ασφάλειας, η οποία θα πρέπει να ξεκινά από την οικογένεια και το σχολείο. Πρότεινε τη δημιουργία μαθημάτων οδικής ασφάλειας για νέους οδηγούς, με στόχο την προετοιμασία τους για την οδήγηση και την ευαισθητοποίησή τους σχετικά με τους κινδύνους. Η εκπαίδευση, σύμφωνα με τον κύριο Παπά, είναι το κλειδί για την αλλαγή της νοοτροπίας των οδηγών και τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων. Επιπλέον, ο κύριος Παπάς αναφέρθηκε στην αυξανόμενη λίστα των τροχαίων ατυχημάτων για το τρέχον έτος, τονίζοντας ότι ο Δεκέμβριος αναμένεται να είναι ένας κρίσιμος μήνας λόγω των εορτών και της αυξημένης κυκλοφοριακής συμφόρησης. Κάλεσε τους οδηγούς να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να τηρούν τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας, προκειμένου να αποφευχθούν τραγωδίες και να διασφαλιστεί η ασφάλεια όλων των χρηστών του δρόμου.
You Might Also Like
Συγγνώμη από την Cloudflare για το χάος που προκλήθηκε τις τελευταίες ώρες
Nov 18
Σε απόγνωση οι ελαιοπαραγωγοί - Ζητούν στήριξη μετά από 4 χρόνια ανομβρίας
Nov 19
Πρόβλημα στα Airbus A320 από ηλιακή ακτινοβολία-Αναταράξεις σε πτήσεις διεθνώς
Nov 29
Πρόβλημα λογισμικού στα Airbus A320 από ηλιακή ακτινοβολία προκαλεί αναταράξεις σε πτήσεις
Nov 29