Cyprus Times

Οι δημοφιλέστερες δραστηριότητες χρήσης διαδικτύου στην Κύπρο

Published December 11, 2025, 13:08
Οι δημοφιλέστερες δραστηριότητες χρήσης διαδικτύου στην Κύπρο

Μια πρόσφατη έρευνα της Στατιστικής Υπηρεσίας Κύπρου αποκαλύπτει τις πιο δημοφιλείς δραστηριότητες χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για το 2025. Οι διαδικτυακές κλήσεις και η ανταλλαγή μηνυμάτων κατέχουν την πρώτη θέση, με τη συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα και την ανάγνωση ειδήσεων να ακολουθούν. Η έρευνα δείχνει ότι εννέα στα δέκα άτομα χρησιμοποιούν το διαδίκτυο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα (93,6%), με τη χρήση να μειώνεται όσο αυξάνεται η ηλικία. Συγκεκριμένα, η χρήση του διαδικτύου κυμαίνεται από 98,5% στην ηλικιακή ομάδα 16-24 ετών έως 81,5% στην ηλικιακή ομάδα 55-74 ετών. Παρατηρείται επίσης ότι τα άτομα με υψηλό μορφωτικό επίπεδο χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πιο συχνά (98,9%) σε σύγκριση με τα άτομα με χαμηλό μορφωτικό επίπεδο (75,9%). Οι πιο δημοφιλείς δραστηριότητες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025 ήταν η πραγματοποίηση κλήσεων μέσω διαδικτύου (96,4%), η ανταλλαγή μηνυμάτων (96,2%), η συμμετοχή σε κοινωνικά δίκτυα (92,3%), η ανάγνωση online ειδήσεων (91,1%) και η αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα ή υπηρεσίες (88,2%). Η έρευνα αποκαλύπτει επίσης ότι το 20,5% των χρηστών αξιοποιεί το διαδίκτυο για online εκπαιδευτικό υλικό, το 17,8% παρακολουθεί online μαθήματα και το 17,8% επικοινωνεί με εκπαιδευτικούς ή μαθητές μέσω διαδικτυακών εργαλείων. Παράλληλα, το 62,7% των ατόμων μεταξύ 16-74 ετών λαμβάνει πληροφορίες από κυβερνητικές υπηρεσίες ηλεκτρονικά, το 52% έχει πρόσβαση σε πληροφορίες που τις αφορούν από δημόσιες αρχές και το 31,9% χρησιμοποιεί δημόσιες βάσεις δεδομένων. Στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου, το 62% των ατόμων πραγματοποίησε αγορές μέσω διαδικτύου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2025, ελαφρώς μειωμένο σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος (63,6%). Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών που αγοράστηκαν online ήταν οι υπηρεσίες ροής ταινιών/σειρών/αθλητικών προγραμμάτων (43,5%), οι υπηρεσίες ροής μουσικής (18,3%), οι υπηρεσίες ροής παιχνιδιών (9,5%) και οι εφαρμογές υγείας/φυσικής κατάστασης (7,5%). Επιπλέον, το 58,6% αγόρασε εισιτήρια για εκδηλώσεις, το 53,2% υπηρεσίες διαμονής και το 50,3% υπηρεσίες μεταφοράς.