Ξεκίνησε η πρώτη φάση υλοποίησης του Σχεδιασμού Branding του Δήμου Παραλιμνίου
Ο Δήμος Παραλιμνίου – Δερύνειας ξεκίνησε την υλοποίηση του στρατηγικού σχεδιασμού branding του, με τη συνεργασία του διεθνούς φήμης brand strategist Peter Economides. Η πρώτη φάση του έργου παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση, όπου ο κ. Οικονομίδης ανέλυσε τη φιλοσοφία της νέας εικόνας του Δήμου για τα επόμενα χρόνια, βασισμένη σε εκτενή έρευνα και συνεντεύξεις με μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου, προσωπικό και χορηγούς. Ο Δήμαρχος Γιώργος Νικολέττος τόνισε τη σημασία της θετικής ανταπόκρισης των χορηγών, οι οποίοι υποστηρίζουν το έργο, καθώς αυτό αποτελεί ένδειξη επαγγελματισμού και βούλησης για αναβάθμιση της προβολής του Δήμου και του Πρωταρά στο εξωτερικό. Το έργο χρηματοδοτείται από μια σειρά εταιρειών, γεγονός που υποδηλώνει την πίστη τους στο όραμα του Δήμου για ένα ισχυρότερο και πιο αναγνωρίσιμο brand.
You Might Also Like
Ο ύμνος του Γυμνασίου της σκλαβωμένης Κερύνειας: Σύμβολο μνήμης και συνέχειας
Oct 30
H σκιά του Έπσταϊν πάνω από το Μπάκινχαμ - Ο Κάρολος «θυσίασε» τον αδελφό του
Oct 31
Τεύκρος: Το καινοτόμο τεχνολογικό δημιούργημα-Συνδέει το παρελθόν με το μέλλον
Nov 3
ΠΟΦΕΝ: Φοιτητές καταδίκασαν τα 42 χρόνια ψευδοκράτους στο οδόφραγμα της Λήδρας
Nov 15
Διεθνής Ημέρα του Άνδρα - Γιατί δεν νοιάζεται «κανείς»
Nov 19