Τη λειτουργία νέων, αναβαθμισμένων καναλιών ψηφιακής εξυπηρέτησης των πολιτών στα Κέντρα Εξυπηρέτησης του Πολίτη (ΚΕΠ) και στα Κέντρα Πολίτη (ΚΕΠΟ) ανακοίνωσαν από κοινού το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, το Υπουργείο Οικονομικών και το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων.
Στόχος, όπως σημειώνουν στο κοινό ανακοινωθέν, είναι η μείωση της ταλαιπωρίας, ο περιορισμός των καθυστερήσεων και η διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών. Οι νέες δυνατότητες που προσφέρονται έιναι η ηλεκτρονική διευθέτηση ραντεβού στα ΚΕΠ και στα ΚΕΠΟ για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία και η εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης από τα ΚΕΠ για συγκεκριμένες υπηρεσίες.
Τα ραντεβού μπορούν να προγραμματίζονται ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας https://kep-kepo.gov.cy/appointments. Σημειώνεται ότι το σύστημα επιτρέπει επιλογή Σημείου Εξυπηρέτησης, υπηρεσίας, ημερομηνίας και ώρας, προσφέροντας μια άμεση και αποδοτική διαδικασία προγραμματισμού.
Για εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης, αναφέρεται ότι θα διασφαλίζει πρόσβαση σε σημαντικά πιστοποιητικά και πληροφορίες, χωρίς ανάγκη για φυσική μετάβαση σε σημεία εξυπηρέτησης.
Σημειώνεται ότι οι υπηρεσίες τηλεδιάσκεψης απευθύνονται μόνο σε Κύπριους πολίτες και περιλαμβάνουν ταυτοποίηση προφίλ για φυσικά πρόσωπα στο CY-LOGIN, καθώς και έκδοση βεβαιώσεων των Υπηρεσιών Κοινωνικών Ασφαλίσεων, όπως αναλυτική κατάσταση αποδοχών ασφαλισμένου κατά εργοδότη, ασφαλιστικό λογαριασμό για όλα τα χρόνια, κατάσταση ασφαλιστικού λογαριασμού για το εκάστοτε έτος, βεβαιώσεις για λήψη παροχών ΥΚΑ, όπως επιδόματα, συντάξεις και παροχές, βεβαίωση μη ασφαλισμένου πολίτη στο Σχέδιο Κοινωνικών Ασφαλίσεων (Υ.Κ.Α. Β-1), βεβαίωση δικαιούχου μακροπρόθεσμης παροχής (Υ.Κ.Α. Β-2), βεβαίωση δικαιούχου σύνταξης ανικανότητας ή αναπηρίας (Υ.Κ.Α. Β-3) και βεβαίωση ασφαλισμένου ως αυτοτελώς εργαζόμενου (Υ.Κ.Α. Β-5).
Ακόμα, μέσω τηλεδιάσκεψης θα παρέχονται πληροφορίες των ΥΚΑ για την πρόοδο αιτημάτων, καθώς και πληροφορίες ΥΔΕΠ για Επίδομα Τέκνου & Μονογονεϊκής Οικογένειας. Επίσης, θα εκδίδεται και βεβαίωση για Επίδομα Τέκνου, βεβαίωση για Επίδομα Τέκνου & Μονογονεϊκής Οικογένειας και βεβαίωση Μη Λήπτη Επιδόματος Τέκνου.
«Με τη λειτουργία των νέων αυτών ψηφιακών καναλιών ενισχύουμε περαιτέρω το δίκτυο των ΚΕΠ και ΚΕΠΟ, κάνουμε τις δημόσιες υπηρεσίες πιο προσιτές, πιο γρήγορες και πιο φιλικές προς τον πολίτη και κάνουμε ένα ακόμη σημαντικό βήμα στην πορεία προς ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό ψηφιακό κράτος», καταλήγει το ανακοινωθέν.
Νέα ψηφιακά κανάλια εξυπηρέτησης στα ΚΕΠ και ΚΕΠΟ – Ηλεκτρονικά ραντεβού και τηλεδιάσκεψη
Το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, σε συνεργασία με τα Υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, ανακοίνωσε τη λειτουργία νέων ψηφιακών καναλιών εξυπηρέτησης στα ΚΕΠ και ΚΕΠΟ. Οι πολίτες θα μπορούν πλέον να κλείνουν ραντεβού ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας https://kep-kepo.gov.cy/appointments, επιλέγοντας σημείο εξυπηρέτησης, υπηρεσία, ημερομηνία και ώρα. Επιπλέον, θα προσφέρεται εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης για συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπως η έκδοση βεβαιώσεων από τις Υπηρεσίες Κοινωνικών Ασφαλίσεων και το ΥΔΕΠ. Στόχος είναι η μείωση της ταλαιπωρίας και η βελτίωση της πρόσβασης στις δημόσιες υπηρεσίες.
You Might Also Like
Ο Στρόβολος φέρνει την καθημερινότητα στο κινητό σας με τη νέα εφαρμογή Novoville
Nov 21
Στήνεται Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης για ψηφιακές υπηρεσίες – 564.847 ταυτοποιημένα προφίλ στο CY Login
Nov 22
Καταργούνται οι προσωπικές επιταγές – Πώς θα πληρώνετε πλέον τις οφειλές σας στο κράτος
Nov 22
Ανησυχία για παραβατική συμπεριφορά μαθητών στα σχολικά λεωφορεία
Dec 1
Αντιδράσεις στην Αστυνομία για νέο ωράριο – ΙΣΟΤΗΤΑ προς Αρχηγό: Οι Αστυνομικοί δεν αντέχουν άλλη μείωση ημεραργιών
Dec 9