Politis

Νέα έρευνα από τη Mastercard: Οι Ευρωπαίοι σε αγώνα δρόμου για να προλάβουν όσα θέλουν να ζήσουν πριν τελειώσει το 2025

Published November 20, 2025
Νέα έρευνα από τη Mastercard: Οι Ευρωπαίοι σε αγώνα δρόμου για να προλάβουν όσα θέλουν να ζήσουν πριν τελειώσει το 2025

Νέα έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει ότι οι Ευρωπαίοι βιάζονται να ζήσουν σημαντικές εμπειρίες πριν τελειώσει το 2025, με το 62% να ελπίζει να πραγματοποιήσει τουλάχιστον μία εμπειρία και το 35% να σχεδιάζει περισσότερες από μία. Η Gen Z είναι η ηλικιακή ομάδα με τη μεγαλύτερη βιασύνη, ενώ η Κύπρος καταγράφει το υψηλότερο ποσοστό εναπομεινασών ημερών άδειας.