Ο Ψηφιακός Βοηθός εμπλουτίζεται από σήμερα με πληροφόρηση για θέματα και διαδικασίες της Δικαστικής Υπηρεσίας, παρέχοντας στους πολίτες άμεση και συνεχή εξυπηρέτηση σε 24ωρη βάση, σύμφωνα με ανακοίνωση του Ανώτατου Συνταγματικού Δικαστηρίου (ΑΣΔ).
Όπως αναφέρεται τα ερωτήματα μπορούν να υποβληθούν τόσο γραπτά όσο και προφορικά καια ο Ψηφιακός Βοηθός θα μπορεί να απαντά πλέον σε ερωτήματα πολιτών που σχετίζονται με: γενικές πληροφορίες για το νομικό σύστημα, τη δομή των δικαστηρίων, πληροφορίες για τα δικαστήρια, απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (ωράρια λειτουργίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.α.) και έντυπα, τους νέους Κανονισμούς Πολιτικής Δικονομίας, τα τέλη αγωγών και άλλων δικογράφων, εγγράφων, αιτήσεων.
Ο Ψηφιακός Βοηθός απαντά σε απορίες πολιτών που υποβάλλονται είτε γραπτώς είτε φωνητικά, σε ελληνικά και αγγλικά, ενώ μπορεί να κατανοεί γραπτό λόγο και σε χαρακτήρες Greeklish, προστίθεται.
Η πρόσβαση στον Ψηφιακό Βοηθό παρέχεται τόσο μέσω της κυβερνητικής πύλης gov.cy όσο και μέσω της εφαρμογής «Ψηφιακός Πολίτης», ενώ παράλληλα έχει ενσωματωθεί στις ιστοσελίδες του Ανωτάτου Δικαστηρίου και του Ανωτάτου Συνταγματικού Δικαστηρίου, αναφέρεται.
Διευκρινίζεται πως ο ψηφιακός βοηθός δεν χρειάζεται προσωπικές πληροφορίες, όπως το όνομα, η ηλικία ή η διεύθυνσή, προκειμένου να απαντήσει. Συνεπώς δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε τέτοια δεδομένα κατά την υποβολή των ερωτημάτων σας, προστίθεται.
Αναφέρεται περαιτέρω πως η εφαρμογή βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο ανάπτυξης και εκπαίδευσης, συνεπώς ενδέχεται να μην δίνει πάντα σωστές απαντήσεις στα ερωτήματα. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, είναι σημαντικό τα ερωτήματα να διατυπώνονται με σαφήνεια, με πλήρη και ακριβή αναφορά στο περιεχόμενο των ζητουμένων.
Ο Ψηφιακός Βοηθός έχει αποκλειστικά πληροφοριακό χαρακτήρα και οι απαντήσεις του δεν συνιστούν επίσημη (νομική) συμβουλή ή θέση της Δικαστικής Υπηρεσίας, σημειώνεται.
Με πληροφόρηση για Δικαστική Υπηρεσία εμπλουτίζεται ο Ψηφιακός Βοηθός
Ο Ψηφιακός Βοηθός της κυβέρνησης έχει εμπλουτιστεί με πληροφορίες σχετικά με τη Δικαστική Υπηρεσία, παρέχοντας στους πολίτες άμεση και συνεχή εξυπηρέτηση σε 24ωρη βάση. Οι πολίτες μπορούν να υποβάλλουν ερωτήματα γραπτά ή προφορικά, στα ελληνικά και αγγλικά, και ο βοηθός θα απαντά σε θέματα όπως η δομή των δικαστηρίων, οι διαδικασίες, τα τέλη, οι νέοι Κανονισμοί Πολιτικής Δικονομίας και τα έντυπα. Σημειώνεται ότι ο ψηφιακός βοηθός δεν απαιτεί προσωπικές πληροφορίες και ότι βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο, οπότε ενδέχεται να μην δίνει πάντα σωστές απαντήσεις. Ωστόσο, η πρόσβαση στον βοηθό είναι διαθέσιμη μέσω της κυβερνητικής πύλης gov.cy, της εφαρμογής «Ψηφιακός Πολίτης» και των ιστοσελίδων του Ανωτάτου Δικαστηρίου και του Ανωτάτου Συνταγματικού Δικαστηρίου. Οι απαντήσεις του ψηφιακού βοηθού έχουν αποκλειστικά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν συνιστούν νομική συμβουλή.
Similar Articles
You Might Also Like
Ποιες τροφές ανακουφίζουν από τις αιμορροΐδες
Nov 16
ΕΤΕΚ: Οι δημόσιες συμβάσεις δεν χρειάζονται πειράματα
Nov 21
Στήνεται Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης για ψηφιακές υπηρεσίες – 564.847 ταυτοποιημένα προφίλ στο CY Login
Nov 22
Διπλωματία, Μακιαβέλι και η Τεχνητή Νοημοσύνη
Nov 24
Black Friday αύριο με… γεμάτα πορτοφόλια - Τι πρέπει να γνωρίζουν οι καταναλωτές
Nov 27