Η Κύπρος χωρίς στρατηγική για τον χειμερινό τουρισμό
Μια ανάλυση των ταξιδιωτικών τάσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπως αποτυπώνονται στην έρευνα “Holiday Habits” της ABTA, δείχνει μια αυξανόμενη προτίμηση των νεότερων γενεών (Gen Z) για πολυτελείς διακοπές και μια γενικότερη στροφή προς χειμερινές εμπειρίες. Παράλληλα, η Κύπρος φαίνεται να υστερεί στην αξιοποίηση αυτών των τάσεων, καθώς δεν διαθέτει μια στοχευμένη στρατηγική για την προσέλκυση τουριστών κατά τους χειμερινούς μήνες. Η έρευνα αναδεικνύει επίσης την αυξανόμενη σημασία της τεχνολογίας (Τεχνητή Νοημοσύνη) στην έμπνευση των ταξιδιωτών, αλλά και τη διατήρηση της δημοτικότητας των παραδοσιακών μέσων (μπροσούρες).
You Might Also Like
Οι CEOs επενδύουν σε AI και ανθρώπινο ταλέντο παρά την οικονομική αβεβαιότητα
Oct 30
Εκσυγχρονισμός υπηρεσιών ταξί και η κοινόχρηστη κινητικότητα
Nov 5
Τι αναμένουν οι επιχειρηματίες Πάφου- Συνέντευξη Γιώργου Μάη στον Πολίτη
Nov 7
Ο μισθός δεν φτάνει, αλλά η κυβέρνηση μετρά ισορροπίες
Nov 13
Έρευνα PwC για την τη γενετική Τεχνητή Νοημοσύνη
Nov 14