Επ’ αόριστον απεργία μεταφορέων στο λιμάνι Λεμεσού. «Καμία ανταπόκριση από τη διαχειρίστρια εταιρεία»
Σε επ’ αόριστον απεργία από σήμερα οι μεταφορείς στο λιμάνι Λεμεσού – Υπάρχει πιθανότητα κλιμάκωσης των μέτρων ανέφερε ο Κεντρικός Οργανωτικός Γραμματέας της ΠΟΒΕΚ, Κυριάκος Μουστάκας, ενώ όπως λέει δεν υπήρξε ανταπόκριση από την διαχειρίστρια εταιρεία – Τα αιτήματά τους
Την πιθανότητα να κλιμακώσουν τα μέτρα τους οι μεταφορείς στο λιμάνι Λεμεσού, εάν δεν υπάρξει άμεση θετική εξέλιξη, εξέφρασε ο Κεντρικός Οργανωτικός Γραμματέας της ΠΟΒΕΚ, Κυριάκος Μουστάκας. Συγκεκριμένα μετά από ερώτηση δημοσιογράφου εάν πρόκειται να κλιμακωθούν τα μέτρα ο κ. Μουστάκας σημείωσε πως, «πάντα υπάρχει αυτό το δεδομένο διότι υπάρχουν προβλήματα».
Όπως σημείωσε, οι μεταφορείς ξεκίνησαν τη διαδικασία κινητοποιήσεων διότι μετά από επαφή που είχαν με τη διαχειρίστρια εταιρεία του λιμανιού, στην οποία έθεσαν συγκεκριμένα ζητήματα, δεν υπήρξε ανταπόκριση.
- Απεργεί και για τους ταχογράφους η Παγκύπρια Συντεχνία Μεταφορέων Α’
- Ανησυχία ΚΕΒΕ για επ’ αόριστόν απεργία των οδηγών στα λιμάνια
«Θέσαμε κάποια ζητήματα που ασφαλώς δεν θα έχουν κανένα κόστος αλλά θα μπορούν να βοηθήσουν τον τρόπο λειτουργίας των μεταφορέων και να απαυλύνουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Δεν βρήκαμε καμία ανταπόκριση και φυσικά κάναμε και αρκετές επαφές και με το Υπουργείο Εργασίας και με το Υπουργείο Μεταφορών, ενώ μας πρότειναν κάποια πράγματα τα οποία θα βοηθούσαν στο να λυθούν τα προβλήματα που έχουμε και με τα υπουργεία. Δυστυχώς όμως δεν ήταν ο τρόπος που να μας πείθει ότι θα εφαρμοστούν και θα λήξουν τα ζητήματα. Ελπίζω ότι θα κάνουν δεύτερες σκέψεις και να μας ξαναφωνάξουν, να μας πουν», σημείωσε ο κ. Μουστάκας.
Σύμφωνα με τον κ. Μουστάκα, τα βασικά ζητήματα που παραμένουν ανοιχτά είναι:
- Η χρέωση της «ημέρας του πλοίου»
- Η απελευθέρωση των εμπορευματοκιβωτίων
Όπως εξήγησε, την ημέρα που μπαίνει το πλοίο μέσα, ζητήσαμε να μην την λογαριάζει η εταιρεία και να την χρεώνει σαν μέρα που πρέπει να χρεώνει τα εμπορευματοκιβώτια που παραμένουν στους λιμενικούς χώρους. «Η συμφωνία είναι να έχει ο μεταφορέας τέσσερις ημέρες να βγάλει τα εμπορευματοκιβώτια».
Εμείς είπαμε ότι η μέρα του πλοίου, ό,τι ώρα κι αν μπει μέσα, να μην μετράει, διότι μέχρι να μπει, να δέσει, να κάνει τις απαραίτητες διευθετήσεις, τις δουλειές που χρειάζεται να κάνει και να αρχίσει να ξεφορτώνει, η μέρα έχει περάσει, σημείωσε ο κ. Μουστάκας. «Αυτό είναι το ένα σοβαρό θέμα που έχουμε».
Όσον αφορά το δεύτερο σοβαρό θέμα αυτό είναι σύμφωνα με τον ίδια η απελευθέρωση των εμπορευματοκιβωτίων, «χωρίς να μεταφέρονται τα προβλήματα πάνω στους μεταφορείς».
«Πάει ο μεταφορέας να πιάσει ένα εμπορευματοκιβώτιο για να το πάρει στον πελάτη του, είτε γεμάτο είτε κενό, αλλά ενώ έχει τα χαρτιά στα χέρια του και από το τελωνείο και από τον εκτελωνιστή δεν του επιτρέπουν να το πάρει, γιατί το εμπορευματοκιβώτιο είναι χρεωμένο, πρέπει να πληρωθούν οι αμοιβές που έχει, τα ενοίκια δηλαδή του πλοίου, πράγμα για το οποίο καμιά ευθύνη δεν έχει ο μεταφορέας».
Όπως τόνισε ο κ. Μουστάκας, παρά τις προσπάθειες για συνάντηση, δεν υπήρξε καμία ανταπόκριση από τη διαχειρίστρια εταιρεία.
«Αν γεμίσει το λιμάνι και δεν υπάρχει χώρος για τα εμπορευματοκιβώτια, θα δημιουργηθούν προβλήματα στη λειτουργία του», κατέληξε ο κ. Μουστάκας.
Similar Articles
Απεργία στο λιμάνι Λεμεσού: Τα αιτήματα των μεταφορέων
Nov 3
Η ΟΕΒ καλεί σε άμεση λήξη της απεργίας των Μεταφορέων Α’ στο λιμάνι Λεμεσού
Nov 3
Καμπανάκι ΟΕΒ για απεργία Μεταφορέων Α’ στο Λιμάνι Λεμεσού
Nov 3
You Might Also Like
Τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης αποκτούν «ένστικτο επιβίωσης» προκαλώντας ανησυχίες
Oct 26
Μπορεί ή όχι το σαμπουάν να «επιδιορθώσει» τα μαλλιά: 4 μύθοι περιποίησης που καταρρίπτονται
Oct 27
«Λείπει η παιδοκεντρική ματιά»… Η Δέσπω Μιχαηλίδου στη CT για όσα έγιναν και τις δυσκολίες επί θητείας της
Oct 28
Υπόθεση Τυχικού: «Κανείς δεν τον πήρε τηλέφωνο να ρωτήσει πώς είναι,αυτό πονά»
Oct 30
Μαρίνα Σιακόλα: Τίποτα δεν μένει ίδιο αν δεν αλλάξει
Nov 3