Ο Ψηφιακός Βοηθός εμπλουτίζεται από σήμερα με πληροφόρηση για θέματα και διαδικασίες της Δικαστικής Υπηρεσίας, παρέχοντας στους πολίτες άμεση και συνεχή εξυπηρέτηση σε 24ωρη βάση, σύμφωνα με ανακοίνωση του Ανώτατου Συνταγματικού Δικαστηρίου (ΑΣΔ).
Όπως αναφέρεται τα ερωτήματα μπορούν να υποβληθούν τόσο γραπτά όσο και προφορικά και ο Ψηφιακός Βοηθός θα μπορεί να απαντά πλέον σε ερωτήματα πολιτών που σχετίζονται με: γενικές πληροφορίες για το νομικό σύστημα, τη δομή των δικαστηρίων, πληροφορίες για τα δικαστήρια, απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (ωράρια λειτουργίας, στοιχεία επικοινωνίας κ.α.) και έντυπα, τους νέους Κανονισμούς Πολιτικής Δικονομίας, τα τέλη αγωγών και άλλων δικογράφων, εγγράφων, αιτήσεων.
Ο Ψηφιακός Βοηθός απαντά σε απορίες πολιτών που υποβάλλονται είτε γραπτώς είτε φωνητικά, σε ελληνικά και αγγλικά, ενώ μπορεί να κατανοεί γραπτό λόγο και σε χαρακτήρες Greeklish, προστίθεται.
Η πρόσβαση στον Ψηφιακό Βοηθό παρέχεται τόσο μέσω της κυβερνητικής πύλης gov.cy όσο και μέσω της εφαρμογής «Ψηφιακός Πολίτης», ενώ παράλληλα έχει ενσωματωθεί στις ιστοσελίδες του Ανωτάτου Δικαστηρίου και του Ανωτάτου Συνταγματικού Δικαστηρίου, αναφέρεται.
Διευκρινίζεται πως ο ψηφιακός βοηθός δεν χρειάζεται προσωπικές πληροφορίες, όπως το όνομα, η ηλικία ή η διεύθυνσή, προκειμένου να απαντήσει. Συνεπώς δεν πρέπει να χρησιμοποιείτε τέτοια δεδομένα κατά την υποβολή των ερωτημάτων σας, προστίθεται.
Αναφέρεται περαιτέρω πως η εφαρμογή βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστικό στάδιο ανάπτυξης και εκπαίδευσης, συνεπώς ενδέχεται να μην δίνει πάντα σωστές απαντήσεις στα ερωτήματα. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση, είναι σημαντικό τα ερωτήματα να διατυπώνονται με σαφήνεια, με πλήρη και ακριβή αναφορά στο περιεχόμενο των ζητουμένων.
Ο Ψηφιακός Βοηθός έχει αποκλειστικά πληροφοριακό χαρακτήρα και οι απαντήσεις του δεν συνιστούν επίσημη (νομική) συμβουλή ή θέση της Δικαστικής Υπηρεσίας, σημειώνεται.
ΚΥΠΕ
Εμπλουτίζεται ο Ψηφιακός Βοηθός με πληροφόρηση για τη Δικαστική Υπηρεσία
Ο Ψηφιακός Βοηθός της κυβερνητικής πύλης gov.cy εμπλουτίστηκε με πληροφορίες σχετικά με τη Δικαστική Υπηρεσία, προσφέροντας στους πολίτες άμεση και συνεχή εξυπηρέτηση σε 24ωρη βάση. Οι πολίτες μπορούν πλέον να υποβάλλουν ερωτήματα γραπτά ή προφορικά και να λαμβάνουν απαντήσεις σχετικά με γενικές πληροφορίες για το νομικό σύστημα, τη δομή των δικαστηρίων, πληροφορίες για τα δικαστήρια, συχνές ερωτήσεις, έντυπα και τους νέους Κανονισμούς Πολιτικής Δικονομίας. Ο Ψηφιακός Βοηθός υποστηρίζει ελληνικά και αγγλικά, καθώς και γραπτό λόγο σε Greeklish. Η πρόσβαση παρέχεται μέσω της κυβερνητικής πύλης, της εφαρμογής «Ψηφιακός Πολίτης», καθώς και των ιστοσελίδων του Ανωτάτου Δικαστηρίου και του Ανωτάτου Συνταγματικού Δικαστηρίου. Σημειώνεται ότι ο ψηφιακός βοηθός δεν απαιτεί προσωπικές πληροφορίες για να απαντήσει στα ερωτήματα. Η Δικαστική Υπηρεσία διευκρινίζει ότι η εφαρμογή βρίσκεται σε δοκιμαστικό στάδιο και ενδέχεται να μην παρέχει πάντα ακριβείς απαντήσεις. Για το λόγο αυτό, συνιστάται η διατύπωση σαφών και ακριβών ερωτημάτων. Επιπλέον, τονίζεται ότι οι απαντήσεις του Ψηφιακού Βοηθού έχουν αποκλειστικά πληροφοριακό χαρακτήρα και δεν συνιστούν νομική συμβουλή.
Similar Articles
You Might Also Like
Ποιες τροφές ανακουφίζουν από τις αιμορροΐδες
Nov 16
Στήνεται Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης για ψηφιακές υπηρεσίες – 564.847 ταυτοποιημένα προφίλ στο CY Login
Nov 22
Διπλωματία, Μακιαβέλι και η Τεχνητή Νοημοσύνη
Nov 24
Ο σωστός και ασφαλής τρόπος να αφαιρέσετε τσιμπούρι από τον σκύλο σας – Πώς να τα εντοπίσετε
Nov 25
Με πληροφόρηση για Δικαστική Υπηρεσία εμπλουτίζεται ο Ψηφιακός Βοηθός