«Δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο, είναι ένα BYD»: Το Super Hybrid ATTO 2 DM-i έρχεται να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των compact SUV
-
Εμπειρία οδήγησης EV με συνδυασμένη αυτονομία 1.000 km
-
Σταθμισμένη κατανάλωση μόλις 1,8 L/100 km μειώνει σημαντικά το κόστος χρήσης
-
Αυτονομία έως 90 km με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία, ιδανικό για τις καθημερινές μετακινήσεις
-
Πρακτική καμπίνα με premium φινίρισμα και φωνητικός έλεγχος με υποστήριξη AI
Η BYD, ο κορυφαίος κατασκευαστής οχημάτων νέας ενέργειας παγκοσμίως, παρουσιάζει με υπερηφάνεια το ATTO 2 DM-i στην Ευρώπη, προσφέροντας κορυφαία οικονομία καυσίμου στην κατηγορία του χάρη στην τεχνολογία Super Hybrid DM και παράλληλα μια πρακτική καμπίνα επιβατών γεμάτη χρήσιμες καινοτομίες.
Η επιτυχία του SEAL U DM-i, του κορυφαίου σε πωλήσεις plug-in υβριδικού μοντέλου σε πολλές σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές, επιβεβαιώνει τα εξαιρετικά χαρακτηριστικά της τεχνολογίας Super Hybrid DM. Η συγκεκριμένη τεχνολογία δίνει στο ATTO 2 DM-i τα εφόδια να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία των compact SUV, συνδυάζοντας μοναδικά την εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης με πραγματική συνδυασμένη αυτονομία έως 1.000 km. Παράλληλα, επιτρέπει στους πελάτες να κάνουν το βήμα προς την ηλεκτροκίνηση, με τη σιγουριά που προσφέρει η υβριδική υποστήριξη.
Η εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, Stella Li, δήλωσε: «Η τεχνολογία Super Hybrid με DM αποτελεί το ιδανικό πρώτο βήμα για τους πελάτες που θέλουν να βιώσουν την εμπειρία οδήγησης ενός ηλεκτρικού οχήματος χωρίς το άγχος της αυτονομίας. Με το BYD ATTO 2 DM-i, μεταφέρουμε αυτά τα πλεονεκτήματα στην κατηγορία των compact SUV, δημιουργώντας μια ξεχωριστή πρόταση. Ο συνδυασμός αμιγώς ηλεκτρικής λειτουργίας και μεγάλης αυτονομίας σε πραγματικές συνθήκες, καθιστά το αυτοκίνητο μοναδικό στην κατηγορία του, κάτι που μόνο εμείς μπορούμε να προσφέρουμε. Μπορείτε να καταλάβετε τι εννοούμε όταν λέμε: δεν είναι απλά ένα αυτοκίνητο, είναι ένα BYD!»
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΣΤΥΛ SUV ΣΕ COMPACT ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Το BYD ATTO 2 DM-i συνδυάζει τα αναγνωρίσιμα στοιχεία σχεδίασης ενός SUV με συμπαγείς διαστάσεις. Το μήκος του είναι 4.330 mm (20 mm μεγαλύτερο από το αμιγώς ηλεκτρικό ATTO 2), το πλάτος του είναι 1.830 mm και το ύψος 1.675 mm. Το σχετικά μακρύ μεταξόνιο (2.620 mm) υποστηρίζει την ευρυχωρία στην καμπίνα των επιβατών και εξασφαλίζει συγχρόνως κοντούς εμπρός και πίσω προβόλους ενισχύοντας την SUV εικόνα του αυτοκινήτου.
Το εμπρόσθιο τμήμα του οχήματος περιλαμβάνει κομψά ενσωματωμένους full-LED προβολείς και λεπτά φώτα ημέρας, προσδίδοντας στο ATTO 2 DM-i μια επιβλητική οπτική παρουσία. Ο μπροστινός προφυλακτήρας διαθέτει γωνίες με ακμές που προσφέρουν μια δυναμική εμφάνιση, μαζί με τα διακοσμητικά στοιχεία που βρίσκονται τοποθετημένα χαμηλά και τους κατακόρυφα διατεταγμένους αεραγωγούς (αεροκουρτίνες) στα άκρα, οι οποίοι με τη σειρά τους ενισχύουν την αποδοτικότητα.
Τα πλαϊνό τμήμα του ATTO 2 ξεχωρίζει για τις διακοσμητικές επενδύσεις χαμηλά, που συνοδεύονται από ιδιαίτερες λεπτομέρειες, προκειμένου να αναδειχτεί το ύψος του αυτοκινήτου, διατηρώντας παράλληλα την αίσθηση ευελιξίας. Η «αιωρούμενη» γραμμή της οροφής διακόπτεται από ένα χαρακτηριστικό στοιχείο στο χρώμα του αμαξώματος που συναντά τις γυάλινες επιφάνειες στην κολόνα C. Η συγκεκριμένη επιφάνεια περιλαμβάνει έντονες καμπύλες, οι οποίες προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια αίσθηση ενέργειας σε συνδυασμό με τη δυναμική σχεδίαση των ζαντών αλουμινίου.
Στο πίσω μέρος, η χαρακτηριστική αεροτομή οροφής βρίσκεται πάνω από μια φωτεινή μπάρα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου συνδέοντας τα πίσω φώτα «κινέζικου κόμβου», τα οποία έχουν το σχήμα του αριθμού 8 καθώς και το Mobius Infinity Ring που συμβολίζει με τη σειρά του την ατελείωτη καλοτυχία. Ένας κυρτός πίσω προφυλακτήρας και επιπλέον φωτεινά στοιχεία στην κάτω επένδυση ολοκληρώνουν την σπορ εμφάνιση.
Σχεδιαστικά στοιχεία που το διαφοροποιούν από την υπάρχουσα EV έκδοση είναι η μεγαλύτερη κεντρική εμπρός εισαγωγή αέρα, νέα διακοσμητικά στοιχεία στον εμπρός προφυλακτήρα, κατάργηση των πλαϊνών αεραγωγών στα εμπρός φτερά και νέα λογότυπα στο πορτμπαγκάζ.
Το ATTO 2 DM-i διατίθεται σε τέσσερα χρώματα, ανάμεσά τους και ο νέος χρωματισμός Midnight Blue, αποκλειστικά για τα μοντέλα Super Hybrid.
SUPER HYBRID ΜΕ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ DM ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ
Το ATTO 2 DM-i φέρνει στην κατηγορία των compact SUV την πρωτοποριακή τεχνολογία Super Hybrid DM (Dual Mode) της BYD, συνδυάζοντας την εμπειρία οδήγησης, την άμεση απόκριση και την ομαλή λειτουργία ενός ηλεκτρικού οχήματος με μεγάλη πραγματική αυτονομία — με τρόπο που κανένα ανταγωνιστικό μοντέλο δεν μπορεί να προσφέρει.
Ήδη επιτυχημένη στα μοντέλα SEAL U DM-i και SEAL 6 DM-i, η τεχνολογία Super Hybrid DM βασίζεται σε πολλές αποκλειστικές καινοτομίες της BYD, όπως δύο πολύστροφους ηλεκτροκινητήρες με ενσωματωμένη μονάδα διαχείρισης, Blade Battery και ειδικά σχεδιασμένο βενζινοκινητήρα Xiaoyun 1,5 λίτρων με πρωτοποριακή θερμική απόδοση 43,04%.
Όπως υποδηλώνει το όνομά της, η τεχνολογία Super Hybrid DM προσφέρει δύο προγράμματα κίνησης: ηλεκτρικό (EV), όπου οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από τον ηλεκτροκινητήρα, και υβριδικό (HEV), όπου ο βενζινοκινητήρας φορτίζει τη μπαταρία και τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα μέσω ενός μετατροπέα, προσδίδοντας στο όχημα την άμεση απόκριση ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Όταν απαιτείται επιπλέον ισχύς, το υβριδικό πρόγραμμα μπορεί να περάσει από σειριακή σε παράλληλη λειτουργία, συνδυάζοντας την ισχύ του βενζινοκινητήρα με αυτήν του ηλεκτροκινητήρα.
Το αποτέλεσμα είναι ένα κινητήριο σύνολο που λειτουργεί ως επί το πλείστων ηλεκτρικά, προσφέροντας αυτονομία έως 90 km με τη μεγαλύτερη από τις δύο μπαταρίες (Blade Battery) του ATTO 2 DM-i, καθώς και την ομαλή λειτουργία και άμεση απόκριση ενός ηλεκτρικού οχήματος, ακόμα και σε HEV mode. Ο έξυπνος (intelligent) έλεγχος των συστημάτων (το «i» στο DM-i) μειώνει την κατανάλωση καυσίμου περισσότερο από κάθε ανταγωνιστικό μοντέλο, με σταθμισμένη κατανάλωση καυσίμου μικτού κύκλου στo μόλις 1,8 L/100 km και συνολική αυτονομία έως 1.000 km με πλήρη φόρτιση και γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης.
Αυτό καθιστά το ATTO 2 DM-i μια εξαιρετική επιλογή για την καθημερινή οδήγηση, όχι μόνο σε σύγκριση με ήπια υβριδικά οχήματα, αλλά και με παραδοσιακά μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, χάρη στο συνδυασμό της εξαιρετικής αυτονομίας και της δυνατότητας να ολοκληρώσει αρκετές διαδρομές χωρίς καθόλου χρήση βενζίνης.
Παράλληλα με αυτά τα εντυπωσιακά στοιχεία αποδοτικότητας, η τεχνολογία Super Hybrid DM προσφέρει και εξαιρετικές επιδόσεις. Το ATTO 2 DM-i μπορεί να επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα, ενώ και οι δύο εκδόσεις αγγίζουν την τελική ταχύτητα των 180 km/h.
Διατίθενται δύο εκδόσεις του συστήματος κίνησης Super Hybrid για το ATTO 2 DM-i. Στην έκδοση Active, η Blade Battery έχει χωρητικότητα 7,8 kWh και η μέγιστη ισχύς του συστήματος είναι 166 PS (122 kW). Η έκδοση αυτή προσφέρει αυτονομία 40 km με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση και συνολική συνδυασμένη αυτονομία 930 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
Το ATTO 2 DM-i Boost διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 18,0 kWh και αυξημένη ισχύ 212 PS (156 kW), με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε μόλις 7,5 δευτερόλεπτα. Η μεγαλύτερη μπαταρία εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 90 km και συνολική συνδυασμένη αυτονομία 1.000 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Επιπλέον, ο πιο ισχυρός φορτιστής AC 6,6 kW επιτρέπει την επαναφόρτιση από 15% έως 100% σε τρεις ώρες, όταν το όχημα συνδέεται σε τριφασική παροχή 32A.
Τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας Super Hybrid DM χαρίζουν στο ATTO 2 DM-i την απόλυτη υπεροχή στην κατηγορία του. Το αυτοκίνητο ανταγωνίζεται τα υβριδικά μοντέλα σε αποδοτικότητα ακόμη και όταν η μπαταρία του βρίσκεται σε χαμηλό επίπεδο φόρτισης, ενώ ξεχωρίζει σε ισχύ, επιδόσεις και συνδυασμένη αυτονομία. Κανένα άλλο μοντέλο δεν προσφέρει έναν ανάλογο συνδυασμό πρακτικότητας και αποδοτικότητας σε πραγματικές συνθήκες, καθιστώντας το ATTO 2 DM-i μια πρόταση που επαναπροσδιορίζει την κατηγορία του.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΙΧΜΗΣ ΣΕ ΕΥΡΥΧΩΡΗ, ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΜΠΙΝΑ
Το εσωτερικό χαρακτηρίζεται από κομψή αισθητική, premium ποιότητα υλικών, ευρυχωρία και έξυπνα ενσωματωμένη τεχνολογία. Ο σχεδιασμός του εμπρός μέρους της καμπίνας ακολουθεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του εξωτερικού, συνδυάζοντας SUV στοιχεία όπως στιβαρές λαβές θυρών με καθαρές, λιτές γραμμές στο ταμπλό, που δίνουν την αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους.
Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες και ένα ενσωματωμένο υποβραχιόνιο, το οποίο ανοίγει προκειμένου να ανακαλύψει έναν από τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, μαζί με ένα πάνελ ελέγχου που περιλαμβάνει φυσικούς διακόπτες για ορισμένες βασικές λειτουργίες όπως το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ, τα προφίλ οδήγησης και η ρύθμιση της έντασης του ηχοσυστήματος.
Διακριτικές αλλαγές στη διάταξη, σε σύγκριση με τις υπάρχουσες ηλεκτρικές εκδόσεις του ATTO 2, περιλαμβάνουν: τη μεταφορά του επιλογέα ταχυτήτων από την κονσόλα στην κολόνα του τιμονιού, την προσθήκη θήκης γυαλιών για τον οδηγό, το προσκέφαλο για τον τρίτο επιβάτη στα πίσω καθίσματα και το νέο σχεδιασμό των μπροστινών καθισμάτων με ρυθμιζόμενα προσκέφαλα.
Εμπρός από τον οδηγό βρίσκεται ένας πίνακας οργάνων 8,8 ιντσών LCD, ενώ στο κέντρο του ταμπλό μια οθόνη αφής 12,8 ιντσών. Το σύστημα πολυμέσων διαθέτει το πιο πρόσφατο λογισμικό της BYD, με χειρισμό μέσω τριών δακτύλων (multi-finger gesture control) για τη ένταση του συστήματος κλιματισμού και τη ρύθμιση της θερμοκρασίας, και ενσωματώνει εντυπωσιακή αναβάθμιση του φωνητικού ελέγχου μέσω του «έξυπνου βοηθού». Ενεργοποιείται με την εντολή «Hi BYD» και προσφέρει αληθινά ανθρώπινη αλληλεπίδραση, χάρη στην τελευταία λέξη της τεχνολογίας Generative AI και των Large Language Models. Το σύστημα απαντά σε ερωτήσεις ποικίλης θεματολογίας, από ταξίδια και ειδήσεις έως γενικές γνώσεις. Διατηρεί τη ροή της συνομιλίας και θυμάται προηγούμενες συζητήσεις, ώστε να κατανοεί καλύτερα τα αιτήματα και τις ερωτήσεις του χρήστη.
Η ατμόσφαιρα στην καμπίνα αναβαθμίζεται στις εκδόσεις Boost χάρη στην πανοραμική γυάλινη οροφή, που αφήνει το φυσικό φως να πλημμυρίζει το εσωτερικό για όλους τους επιβάτες. Το εντελώς επίπεδο δάπεδο εξασφαλίζει πρακτικότητα και άνεση στα πίσω καθίσματα για οικογενειακή χρήση.
Πέρα από την καμπίνα επιβατών, ο χώρος αποσκευών του ATTO 2 DM-i έχει χωρητικότητα 425 λίτρα – περισσότερα από ό,τι προσφέρουν πολλά οικογενειακά hatchback της κατηγορίας C. Η χωρητικότητα μπορεί να αυξηθεί σε 1.335 λίτρα με την αναδίπλωση του διαιρούμενου πίσω καθίσματος.
ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΒΑΣΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ
Παρά τις τεχνικές διαφορές σε μπαταρία, ισχύ και αυτονομία, οι δύο εκδόσεις του ATTO 2 DM-i διαφέρουν μόνο σε μικρές λεπτομέρειες ως προς τα στοιχεία εξοπλισμού. Σε κάθε περίπτωση, το αυτοκίνητο προσφέρει πλούσιο βασικό εξοπλισμό.
Το ATTO 2 DM-i Active διαθέτει μεταλλικό χρώμα (στάνταρ), ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, φώτα LED εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους εξωτερικούς καθρέπτες, υαλοκαθαριστήρες με αισθητήρα βροχής, ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών, σύστημα infotainment με οθόνη αφής 12,8 ιντσών, τέσσερις θύρες φόρτισης USB Type-C, πίσω αισθητήρες στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control και «έξυπνο κλειδί» που επιτρέπει πρόσβαση μέσω smartphone ή wearable.
Το ATTO 2 DM-i Boost διαθέτει ζάντες αλουμινίου μεγαλύτερης διαμέτρου 17 ιντσών και επιπλέον αισθητήρες στάθμευσης εμπρός, κάμερα 360 μοιρών, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση, θερμαινόμενο τιμόνι, φιμέ πίσω τζάμια, πανοραμική οροφή με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο σκιάδιο και βάση ασύρματης φόρτισης smartphone (50W). Επιπλέον, υποστηρίζει τη λειτουργία Vehicle to Load, που επιτρέπει την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών με ισχύ έως 3,3 kW, αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας Super Hybrid DM.
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΣΟΥΙΤΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΟΔΗΓΟΥ
Το νέο BYD ATTO 2 DM-i έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ασφάλεια. Και οι δύο εκδόσεις είναι εξοπλισμένες με αερόσακους για τον οδηγό και τον συνοδηγό, μπροστινούς πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας που καλύπτουν και την πίσω σειρά.
Επιπλέον, υπάρχει μια εκτενής γκάμα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, όπως Σύστημα Παρακολούθησης Οδηγού (DMS), Προσαρμοζόμενο και Έξυπνο Σύστημα Ελέγχου Ταχύτητας (ACC/ICC), Έξυπνη Ενημέρωση και Έλεγχος Ορίου Ταχύτητας, Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keep Assistant), Σύστημα Υποβοήθησης Αλλαγής Λωρίδας (LDA), Σύστημα Ανίχνευσης Τυφλού Σημείου (BSD), Προειδοποίηση Ανοίγματος Πόρτας (DOW), Αναγνώριση Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (TSR), Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (AEB), Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης, Έλεγχος Κατάβασης, Προειδοποίηση Εμπρόσθιας και Οπίσθιας Σύγκρουσης (FCW, RCW) και Προειδοποίηση Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (RCTA) με Πέδηση Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (RTCB).
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2026 – ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗ
Το BYD ATTO 2 DM-i αναμένεται να κυκλοφορήσει στην κυπριακή αγορά μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2026. Το νέο μοντέλο θα συνοδεύεται από το καθιερωμένο εκτενές πακέτο εγγύησης της BYD που περιλαμβάνει εξαετή εγγύηση κατασκευαστή για το όχημα και οκταετή κάλυψη για το σύστημα κίνησης και τη μπαταρία.
You Might Also Like
Ξεκίνησαν οι online κρατήσεις για το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+
Nov 5
To εμβληματικό Toyota Hilux περνά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης
Nov 11
To εμβληματικό Toyota Hilux περνά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης
Nov 11
Καινοτόμο σύστημα υψηλής τάσης στο Cayenne Electric: Η απόδοση συναντά την αποδοτικότητα
Nov 11
Η BYD παρουσιάζει το ATTO 2 Comfort, ένα ηλεκτρικό compact SUV μεγάλων αποστάσεων με αυτονομία έως 430km
Nov 20