Γιορτές με Ai: Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca-Cola δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη
Η Coca‑Cola παρουσίασε την εορταστική διαφήμισή της Χριστουγέννων με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία συνεχίζει να ενσωματώνει νέες τεχνολογίες στη δημιουργική της επικοινωνία. Η προηγούμενη σειρά διαφημίσεων με στοιχεία generative AI προκάλεσε ανάμεικτες αντιδράσεις, ενώ η νέα καμπάνια επιδιώκει να ενισχύσει την αφήγηση και την παραγωγή εικόνας με AI. Ο επικεφαλής του τομέα generative AI της Coca‑Cola, Pratik Thakar, δήλωσε ότι η χρήση της τεχνολογίας αποτελεί πειραματισμό με το μέλλον και ότι η εταιρεία επιδιώκει να σπρώξει τα όρια της δημιουργικότητας. Παρά τις θετικές εντυπώσεις για την τεχνική αρτιότητα, οι χρήστες εκφράζουν ανησυχίες για τον ρόλο της ανθρώπινης δημιουργικότητας στη νέα εποχή των αυτόματων παραγωγών. Η Coca‑Cola επιμένει ότι θέλει να συνδυάσει την παράδοση των εορταστικών της καμπανιών με τις νέες μορφές αφήγησης που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη.
You Might Also Like
Κατερίνα Γρέγου: Τα μουσεία δεν γίνονται με κοπανιστό αέρα
Oct 27
Μαρίνα Σιακόλα: Τίποτα δεν μένει ίδιο αν δεν αλλάξει
Nov 3
Καταρζίνα Νόβατσιουκ: Η ψηφιακή αθανασία είναι η νέα πραγματικότητα – H τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε, βιώνουμε και προετοιμαζόμαστε για τον θάνατο και την θλίψη
Nov 3
Από την απομόνωση στη συμμετοχή: Η συμβολή της Εργοθεραπείας στην ψυχική υγεία
Nov 3
Η ανατομία της νικηφόρας προεκλογικής αφίσας του Ζοράν Μαμντάνι
Nov 5