Politis

Γιορτές με Ai: Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca-Cola δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη

Published November 6, 2025
Γιορτές με Ai: Η νέα χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Coca-Cola δημιουργήθηκε με τεχνητή νοημοσύνη

Η Coca‑Cola παρουσίασε την εορταστική διαφήμισή της Χριστουγέννων με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία συνεχίζει να ενσωματώνει νέες τεχνολογίες στη δημιουργική της επικοινωνία. Η προηγούμενη σειρά διαφημίσεων με στοιχεία generative AI προκάλεσε ανάμεικτες αντιδράσεις, ενώ η νέα καμπάνια επιδιώκει να ενισχύσει την αφήγηση και την παραγωγή εικόνας με AI. Ο επικεφαλής του τομέα generative AI της Coca‑Cola, Pratik Thakar, δήλωσε ότι η χρήση της τεχνολογίας αποτελεί πειραματισμό με το μέλλον και ότι η εταιρεία επιδιώκει να σπρώξει τα όρια της δημιουργικότητας. Παρά τις θετικές εντυπώσεις για την τεχνική αρτιότητα, οι χρήστες εκφράζουν ανησυχίες για τον ρόλο της ανθρώπινης δημιουργικότητας στη νέα εποχή των αυτόματων παραγωγών. Η Coca‑Cola επιμένει ότι θέλει να συνδυάσει την παράδοση των εορταστικών της καμπανιών με τις νέες μορφές αφήγησης που προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη.