Politis

«Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Γιατί αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Published December 10, 2025, 19:19
«Αφύσικη» και «ανατριχιαστική»: Γιατί αποσύρεται AI διαφήμιση των McDonald's μετά τις αντιδράσεις

Η McDonald's απέσυρε μια χριστουγεννιάτικη διαφήμιση που δημιουργήθηκε με χρήση τεχνητής νοημοσύνης (AI) μετά από έντονες αντιδράσεις χρηστών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η διαφήμιση, που παρουσίαζε στιγμές άγχους και δυσλειτουργίας των γιορτών, επικρίθηκε για την «αφύσικη» αισθητική και τους «ανατριχιαστικούς» χαρακτήρες της. Η εταιρεία χαρακτήρισε το περιστατικό «σημαντικό μάθημα» και δήλωσε ότι διερευνά την αποτελεσματική χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Η διαφήμιση είχε δημιουργηθεί από δύο εταιρείες, την TBWA\Neboko και την The Sweetshop, και η παραγωγή της διήρκεσε αρκετές εβδομάδες. Παράλληλα, εκφράστηκαν ανησυχίες για τις επιπτώσεις της χρήσης AI στην απασχόληση στον κλάδο της οπτικοακουστικής παραγωγής. Η υπόθεση της McDonald's αναδεικνύει τα όρια και τις κοινωνικές επιπτώσεις της τεχνητής νοημοσύνης στη διαφήμιση.