Αυτός ο Ροζ Μήνας μύριζε αγάπη, φροντίδα και… ΚΕΑΝ
Ακόμα ένας Ροζ Οκτώβριος ολοκληρώνεται με την ΚΕΑΝ να βρίσκεται, όπως πάντα, στο πλευρό της Europa Donna Κύπρου. Με πίστη στη δύναμη της πρόληψης και της ενημέρωσης, η ΚΕΑΝ συνεχίζει σταθερά όλα αυτά τα χρόνια να στηρίζει το έργο της οργάνωσης, υπενθυμίζοντας ότι κάθε ενέργεια ευαισθητοποίησης είναι ένα βήμα ζωής.
Για περισσότερες από επτά δεκαετίες, η ΚΕΑΝ φροντίζει τις οικογένειες της Κύπρου με την ίδια αγάπη και συνέπεια που χαρακτηρίζει μια μητρική αγκαλιά. Έτσι και τώρα, με την ίδια στοργή που μας συνοδεύει εδώ και 76 χρόνια, στέκεται δίπλα στις γυναίκες, στις μαμάδες, στις οικογένειες – στηρίζοντας τη μάχη για την πρόληψη και τη ζωή.
Φέτος, με την καμπάνια «Not Just Her Fight», η ΚΕΑΝ έδωσε το λόγο τόσο στους ασθενείς με καρκίνο του μαστού, όσο και στους ανθρώπους που βρίσκονται στο πλευρό τους μέσα από τις πραγματικές ιστορίες προσωπικοτήτων από τη δημόσια σφαίρα. Σκοπός της καμπάνιας ήταν να τονιστεί η συμβολή των μελών του οικογενειακού και φιλικού περιβάλλοντος των ασθενών στην αντιμετώπιση της ασθένειας με έναν τρόπο βαθιά ανθρώπινο: μέσα από τα δικά τους λόγια.
Προπομπός της φετινής καμπάνιας, ήταν ήδη από το Σεπτέμβριο, η παρουσία της ΚΕΑΝ στο Break the Maze Cyprus, το πιο νεανικό φεστιβάλ χορού και urban κουλτούρας όπου η εταιρεία βρέθηκε δίπλα στη Gen Z με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο: παρουσιάζοντας το μονοπάτι πρόληψης.
Με κεντρικό μήνυμα “STEP LOUD – STAND FOR MOM LIFE”, το installation συνδύαζε δυναμισμό και συναίσθημα: από το Check και το Screen, μέχρι το Move, το Breathe, το Balance και το Support, κάθε κύκλος και ένα μικρό reminder ότι η αυτοεξέταση, η μαστογραφία, η άσκηση και η ισορροπημένη ζωή είναι τα βήματα που μπορούν να κάνουν τη διαφορά.
Για την ενέργεια αυτή, η KEAN συνεργάστηκε με τη FILA, προσφέροντας μαζί στους συμμετέχοντες δώρα που έκαναν την εμπειρία ακόμη πιο απολαυστική. Έτσι, ο κόσμος που περνούσε από το installation δεν έπαιρνε μόνο φωτογραφίες για τα social media ώστε να διαδώσει το μήνυμα αλλά και ένα ισχυρό reminder να βάλει την πρόληψη στην καθημερινότητά του.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της ΚΕΑΝ δεν ήταν τυχαία καθώς η καμπάνια της για το 2025 είναι αφιερωμένη σε όλες τις μαμάδες: σε εκείνες που μας έφεραν στη ζωή, αλλά και σε κάθε άνθρωπο που μας φροντίζει σαν μαμά. Γιατί, όπως η KEAN εδώ και 76 χρόνια μας φροντίζει με αγάπη, έτσι και η στήριξή της στο έργο της Europa Donna δεν θα μπορούσε παρά να τιμήσει τη μεγαλύτερη μαμά όλων: τη Μάνα Ζωή.