Απογοητευμένοι οι τουρίστες στο Μπάκιγχαμ από τη ψεύτικη διαφήμιση που δημιουργήθηκε από ΤΝ
Τουρίστες που επισκέφθηκαν τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ έπεσαν θύματα παραπλανητικής διαφήμισης για μια χριστουγεννιάτικη αγορά που δεν υπήρξε ποτέ. Η διαφήμιση, η οποία κυκλοφόρησε σε πολλές γλώσσες, περιείχε μια φωτογραφία που δημιουργήθηκε με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) και απεικόνιζε μια εορταστική αγορά μπροστά από την βασιλική κατοικία. Πολλοί τουρίστες, όπως μια 25χρονη από την Πολωνία, ταξίδεψαν ειδικά για να επισκεφθούν την αγορά, αλλά διαπίστωσαν ότι ήταν μια ψευδής υπόσχεση. Το περιστατικό αναδεικνύει τους κινδύνους της παραπληροφόρησης που δημιουργείται από την ΤΝ και την ανάγκη για επαλήθευση των πληροφοριών, ειδικά όταν αφορούν τουριστικές ατραξιόν.
You Might Also Like
Από τα πάνελ εκπομπών, στα ράσα και το YouTube ο παλαιοημερολογίτης με τα 2 κιλά κοκαΐνης
Nov 9
Ο Μαραθώνιος από την ηρωίνη στο Καλλιμάρμαρο! Ο πρεζάκιας που έγινε πρωταθλητής!
Nov 11
Τζέιν Μπίρκιν: Πέρα από το μύθο της Birkin – Το πορτρέτο μιας πολύπλευρης γυναίκας – Φως σε άγνωστες πλευρές της ζωής της
Nov 16
Άννα Βίσση: Η ολική επαναφορά – Οι sold out εμφανίσεις και το… σουξέ από την Gen Z μέχρι τους 60άρηδες
Nov 16
Άννα Βίσση: Oλική επαναφορά - Οι sold out εμφανίσεις και το... σουξέ από την Gen Z μέχρι τους 60άρηδες
Nov 17