Politis

Απογοητευμένοι οι τουρίστες στο Μπάκιγχαμ από τη ψεύτικη διαφήμιση που δημιουργήθηκε από ΤΝ

Published November 22, 2025
Απογοητευμένοι οι τουρίστες στο Μπάκιγχαμ από τη ψεύτικη διαφήμιση που δημιουργήθηκε από ΤΝ

Τουρίστες που επισκέφθηκαν τα ανάκτορα του Μπάκιγχαμ έπεσαν θύματα παραπλανητικής διαφήμισης για μια χριστουγεννιάτικη αγορά που δεν υπήρξε ποτέ. Η διαφήμιση, η οποία κυκλοφόρησε σε πολλές γλώσσες, περιείχε μια φωτογραφία που δημιουργήθηκε με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) και απεικόνιζε μια εορταστική αγορά μπροστά από την βασιλική κατοικία. Πολλοί τουρίστες, όπως μια 25χρονη από την Πολωνία, ταξίδεψαν ειδικά για να επισκεφθούν την αγορά, αλλά διαπίστωσαν ότι ήταν μια ψευδής υπόσχεση. Το περιστατικό αναδεικνύει τους κινδύνους της παραπληροφόρησης που δημιουργείται από την ΤΝ και την ανάγκη για επαλήθευση των πληροφοριών, ειδικά όταν αφορούν τουριστικές ατραξιόν.