Νέα υπόθεση της γνωστής ηλεκτρονικής απάτης μέσω τιμολογίων, διερευνά η Αστυνομία, η οποία επαναλαμβάνει τις εκκλήσεις της προς το κοινό, να είναι πάντοτε προσεκτικό στις συναλλαγές του.
Η υπόθεση καταγγέλθηκε στην Αστυνομία, από διευθυντή εταιρίας στη Λεμεσό, σύμφωνα με τον η εταιρίας του, έλαβε μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, από προμηθεύτρια εταιρία με την οποία συνεργάζονται τα τελευταία χρόνια, το οποίο φαίνεται να ήταν απατηλό, στο ζητείτο όπως η εξόφληση των τιμολογίων της προμηθεύτριας εταιρίας γίνεται σε άλλο τραπεζικό λογαριασμό από τον συνηθισμένο.
Ο παραπονούμενος πείστηκε και προχώρησε στην αποπληρωμή τιμολογίου, προς την προμηθεύτρια εταιρία, ύψους 9,745 δολαρίων, μέσω του νέου τραπεζικού λογαριασμού. Ωστόσο, αντιλήφθηκε ότι έπεσε θύμα απάτης, όταν σε επικοινωνία του με την προμηθεύτρια εταιρία, ενημερώθηκε ότι το τιμολόγιο δεν είχε εξοφληθεί.
Το Γραφείο Διερεύνησης Οικονομικού Εγκλήματος του ΤΑΕ Λεμεσού διερευνά την υπόθεση.
Με αφορμή και αυτή την υπόθεση η Αστυνομία υπενθυμίζει το κοινό όπως στις περιπτώσεις όπου λαμβάνονται τέτοιου είδους μηνύματα, προτού προχωρήσει στην εξόφληση τιμολογίων, να προχωρεί πάντοτε σε επαλήθευση του μηνύματος, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους συνεργάτες, στους οποίους πρόκειται να γίνει η πληρωμή. Για την επικοινωνία αυτή, θα πρέπει να χρησιμοποιείται τηλεφωνικός αριθμός με τον οποίο οι δύο πλευρές ήρθαν ξανά σε επικοινωνία ή που αναγράφεται σε μηνύματα που ανταλλάχθηκαν μεταξύ τους σε προηγούμενες τους συναλλαγές.
Οι ιδιοκτήτες ή διευθυντές εταιρειών, προτρέπονται να ενημερώνουν το προσωπικό της εταιρείας τους για τη συγκεκριμένη μορφή απάτης και να εφαρμόζουν διαδικασίες επαλήθευσης των αιτημάτων πληρωμής που λαμβάνουν.
Περισσότερες πληροφορίες για τη συγκεκριμένη μορφή απάτης, αλλά και συμβουλές για το πως το κοινό μπορεί να αποφύγει την απάτη, δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα της Αστυνομίας.
Απατεώνες ξεγέλασαν εταιρεία στη Λεμεσό, πώς σχεδόν $10.000 έκαναν «φτερά»
Η Αστυνομία της Λεμεσού διερευνά μια νέα υπόθεση απάτης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, όπου μια εταιρεία εξαπατήθηκε και έχασε περίπου 10.000 δολάρια. Η εταιρεία έλαβε ένα ψεύτικο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από έναν προμηθευτή της, το οποίο ζητούσε την αλλαγή του τραπεζικού λογαριασμού για τις πληρωμές. Εμπιστευόμενη το μήνυμα, η εταιρεία προχώρησε στην πληρωμή ενός τιμολογίου στον νέο λογαριασμό, αλλά αργότερα διαπίστωσε ότι είχε πέσει θύμα απάτης. Η Αστυνομία υπενθυμίζει στο κοινό να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό στις συναλλαγές του και να επαληθεύει πάντα την αυθεντικότητα των αιτημάτων πληρωμής μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους συνεργάτες του. Συστήνεται η χρήση τηλεφωνικών αριθμών που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε προηγούμενες επικοινωνίες ή που αναγράφονται σε επίσημα έγγραφα. Οι ιδιοκτήτες και οι διευθυντές εταιρειών καλούνται να ενημερώσουν το προσωπικό τους για τις νέες μεθόδους απάτης και να εφαρμόσουν αυστηρές διαδικασίες ελέγχου των αιτημάτων πληρωμής. Η συγκεκριμένη μέθοδος απάτης έχει γίνει ευρέως γνωστή και στοχεύει κυρίως εταιρείες που συνεργάζονται με προμηθευτές στο εξωτερικό. Οι απατεώνες χρησιμοποιούν τεχνικές "phishing" για να αποκτήσουν πρόσβαση σε ευαίσθητα δεδομένα και να παραπλανήσουν τα θύματά τους. Η Αστυνομία έχει δημοσιεύσει στην ιστοσελίδα της περισσότερες πληροφορίες για την απάτη και συμβουλές για την αποφυγή της.
You Might Also Like
Με ένα email κατάφεραν και έκλεψαν 13,030 ευρώ, τι προειδοποιεί η Αστυνομία
Nov 26
Απέσπασαν σχεδόν €10.000 ευρώ από εταιρία με παρείσφρηση σε ηλεκτρονική αλληλογραφία
Dec 3
Νέα απάτη με fake τιμολόγιο. Πήραν σχεδόν 10 χιλιάδες δολάρια από εταιρεία στη Λεμεσό
Dec 3
Νέα απάτη στη Λεμεσό- Έτσι ξεγέλασαν διευθυντή εταιρείας και πήραν $9,745
Dec 3
Χτύπησαν ξανά οι απατεώνες με τα τιμολόγια – Ξεγέλασαν Διευθυντή εταιρείας στη Λεμεσό και του έκλεψαν πέραν των 9 χιλιάδων
Dec 3