Η μειωμένη ζήτηση στην Ευρώπη, οι χαμηλές πωλήσεις στην Κίνα, καθώς και οι δασμοί της κυβέρνησης Τραμπ που επηρεάζουν αρνητικά τις πωλήσεις του στις Ηνωμένες Πολιτείες, αναγκάζουν έναν από τους μεγαλύτερους Ευρωπαίους κατασκευαστές να σταματήσει από σήμερα (16/12) την παραγωγή οχημάτων στις εγκαταστάσεις του στη Δρέσδη της Γερμανίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες από τον διεθνή Τύπο, το συμβούλιο της εταιρείας ανέβαλε την έγκριση του επενδυτικού προγράμματος για τα επόμενα χρόνια, εξαιτίας της ασταθούς οικονομικής κατάστασης. Μάλιστα η εταιρεία αναμένεται να αντιμετωπίσει χρηματοδοτικό έλλειμμα ύψος 11 δισεκατομμυρίων ευρώ, γεγονός που την φέρνει σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση.
Εξαιτίας αυτής της κατάστασης, αναφέρεται ότι πρόκειται να απολυθούν περίπου 35.000 εργαζόμενοι, ενώ σύμφωνα με ειδικούς αναλυτές αναζητούνται τρόποι να μειωθούν οι δαπάνες και να αυξηθούν τα λειτουργικά κέρδη.
Επίσης εκτιμάται ότι η ενδεχόμενη μετάθεση της απαγόρευσης πώλησης νέων κινητήρων μετά το 2035 θα απαιτούσε νέες επενδύσεις από την ευρωπαϊκή μάρκα στην εξέλιξη κινητήρων βενζίνης και diesel.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας δήλωσε ότι η απόφαση αυτή δεν ελήφθη «ελαφρά τη καρδία», αλλά «ήταν απαραίτητη από οικονομικής άποψης». Η εν λόγω μονάδα στη Δρέσδη είχε εξελιχθεί από το 2016 σε σύμβολο των προσπαθειών εξηλεκτρισμού της γκάμας της εταιρείας.
Οι εγκαταστάσεις αναμένεται να ενοικιαστούν από το Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας της Δρέσδης, με σκοπό τη δημιουργία ενός ερευνητικού campus με αντικείμενο την περαιτέρω εξέλιξη εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, της ρομποτικής και των μικροτσίπ.
Μάλιστα ο κατασκευαστής, σε συνεργασία με το πανεπιστήμιο, έχει δεσμευθεί να επενδύσει 50 εκατ. ευρώ στο έργο αυτό μέσα στα επόμενα επτά χρόνια, ενώ έχει δηλώσει ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις για την παράδοση αυτοκινήτων σε πελάτες, καθώς και ως τουριστικό αξιοθέατο.
- carandmotor.gr
Έσβησαν οι «μηχανές» μετά από 88 χρόνια -Σε ποιο γερμανικό εργοστάσιο σταμάτησε η παραγωγή
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen ανακοίνωσε τη διακοπή της παραγωγής οχημάτων στο εργοστάσιό της στη Δρέσδη, μετά από 88 χρόνια λειτουργίας. Η απόφαση οφείλεται στη μειωμένη ζήτηση στην Ευρώπη, στις χαμηλές πωλήσεις στην Κίνα και στους δασμούς που επιβλήθηκαν από την κυβέρνηση Τραμπ στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η εταιρεία αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες, με προβλεπόμενο χρηματοδοτικό έλλειμμα ύψους 11 δισεκατομμυρίων ευρώ, και αναμένεται να απολύσει περίπου 35.000 εργαζομένους. Η Volkswagen εξετάζει τρόπους μείωσης των δαπανών και αύξησης των κερδών, ενώ η ενδεχόμενη αναβολή της απαγόρευσης πώλησης κινητήρων εσωτερικής καύσης μετά το 2035 θα απαιτούσε νέες επενδύσεις στην εξέλιξη αυτών των κινητήρων. Το εργοστάσιο αναμένεται να ενοικιαστεί από το Πανεπιστήμιο Τεχνολογίας της Δρέσδης για τη δημιουργία ενός ερευνητικού campus, με επένδυση 50 εκατομμυρίων ευρώ, εστιάζοντας στην τεχνητή νοημοσύνη, τη ρομποτική και τα μικροτσίπ. Η Volkswagen θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί τις εγκαταστάσεις για την παράδοση αυτοκινήτων και ως τουριστικό αξιοθέατο.
You Might Also Like
Πέντε χρόνια Brexit: Ακρίβεια, ανεργία και οικονομική αιμορραγία για τους Βρετανούς
Dec 13
Η σκοτεινή πορεία του «Έλληνα Εσκομπάρ»: Από πορτιέρης στη Συγγρού, βαρώνος της κοκαΐνης
Dec 16
Αλέξανδρος Αγγελόπουλος: Από πορτιέρης στη Συγγρού, βαρώνος της κοκαΐνης – Η σκοτεινή διαδρομή του «Έλληνα Εσκομπάρ»
Dec 16
Η ιστορία του «Έλληνα Εσκομπάρ»: Από πορτιέρης, ναρκέμπορος
Dec 16
Έσβησαν οι «μηχανές» μετά από 88 χρόνια - Σε ποιο γερμανικό εργοστάσιο σταμάτησε η παραγωγή
Dec 16